6.30-8.00 | Swobodne zabawy przy współudziale nauczyciela - zabawy i gry dowolne według zainteresowań dzieci. |
REALIZACJA PODSTAWY PROGRAMOWEJ WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO | |
7.30-8.30 | Praca indywidualna z dzieckiem - diagnozowanie postępów w rozwoju dziecka.Poranna gimnastyka, zabawy muzyczno-ruchowe i ćwiczenia uspokajające. Czynności higieniczne wyrobienie w dzieciach nawyku higienicznego, |
8.30-9.00 | ŚNIADANIE Wdrażanie do kulturalnego spożywania posiłków (mycie zębów, dbania o swoje zdrowie). |
9.00-10.30 | Działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia umuzykalniające. Zabawy, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy organizowane |
10.30-10.45 | II ŚNIADANIE |
10.45-11.50 | zabawy organizowane i swobodne na placu przedszkolnym, spacery, wycieczki o charakterze poznawczym i rekreacyjnym. |
11.50-12.00 | Przygotowanie do obiadu Czynności higieniczne i samoobsługowe. Praca dyżurnych, np. nauka nakrywania stołów do obiadu. |
12.00-12.30 | OBIAD Realizacja założeń programowych w zakresie prawidłowego posługiwania się sztućcami (widelcem, łyżką). Kulturalne zachowanie się przy stole, dbałość o zdrowie. |
ZAJĘCIA DODATKOWE WSPIERAJĄCE ROZWÓJ DZIECI | |
12.30-14.00 | Relaks - dzieci młodsze (3-4-letnie) |
12.30-13.00 | Relaks - Relaks, słuchanie bajek, muzyki – wyciszenie |
13.00-13.50 | Praca indywidualna z dziećmi, zabawy ogólnorozwojowe |
13.50-14.00 | Spożywanie grugiego dania obiadu, podwieczorek – kultura spożywania posiłków. |
14.00-16.30 | Zabawy dowolne. zajęcia dodatkowe – język angielski, taniec nowoczesny.Zabawy inspirowane przez dzieci, porządkowanie sali, rozchodzenie się dzieci. |